שאלות ותשובות

מה עלי לעשות כשהתקבלתי לחדר לידה?
עליך להודיע למלון על קבלתך לחדר לידה ופעם נוספת לאחר הלידה על מנת לעדכן סוג ושעת לידה. במידה ולא תודיעי לא נוכל להתחייב לחדר.

איך אדע לאיזה תאריך להזמין חדר?
התאריך הינו תאריך לידה משוער ולכן קיימת סטייה של שבועיים קדימה ואחורה, אנו לוקחים זאת בחשבון ונערכים בהתאם. כדי להבטיח חדר, עליך לשלם מקדמה בסך 1,000 ₪ עד 45 יום לפני תאריך הלידה המשוער. למדיניות הביטולים- אנא כנסי ללשונית "מחירון" באתר המלון. המלון שומר לעצמו הזכות להפסיק לקבל הזמנות בהתאם לתפוסת חדרי המלון וללא הודעה מראש.

מהו הנוהל במידה ואני מבטלת את ההזמנה?
למדיניות הביטולים- אנא כנסי ללשונית "מחירון" באתר המלון.

היכן ישהה התינוק?
התינוק עובר עם היולדת לתינוקייה של המלון המאוישת 24 שעות ביממה ע"י צוות רפואי של בית החולים "ליס". התינוק יכול לשהות בחדרך או בתינוקיה לשיקולך.

מי אחראי בתינוקייה על הילודים?
הצוות הרפואי של "ליס" - איכילוב (הכולל אחיות ורופא ילודים.) צוות האחיות פועל 24 שעות ביממה בתינוקייה.

אילו הדרכות מתקיימות במלון והאם הן בתשלום?
במלון מתקיימות מגוון הדרכות על בסיס יומיומי כגון: הנקה, טיפול בתינוק ושחרור הביתה, בטיחות ועזרה ראשונה, רחצה וכ"ו. אין תשלום נוסף עבור ההדרכות .

האם עלי להביא ציוד ובגדים ליילוד?
המלון מספק את כל הציוד הנדרש לתינוק במהלך שהייתכם. עליכם להצטייד בסל קל ובגדים ליום השחרור.

ילדתי, מתי אני יכולה לעבור למלון?
המעבר מותנה ב-
  • סוג הלידה:
    לידה רגילה – מעבר למלון לאחר מינימום 8 שעות.
    לידה קיסרית- מעבר למלון לאחר מינימום 20 שעות.
  • שעת הלידה.
  • אישור רפואי של צוות בית החולים.
יש להודיע על רצונכם לעבור למלון ולדאוג לקבלת אישורים רפואיים ליולדת ולתינוק עד שעה 11:00 ביום המעבר למלון.
במידה ולא תקבלי אישורים עד שעה 11:00 לא נוכל להתחייב לחדר .

מה עלי לעשות כדי לעבור למלון לאחר הלידה?
עליך להודיע לצוות האחיות שאת מעוניינת לעבור למלון ולקבל מהם את כל האישורים הנדרשים לכך.

האם ניתן להגיע ללילה אחד בלבד?
כן, ניתן לעבור ללילה אחד בלבד, בהתאם לנהלי האשפוז.

מה שעות קבלה ועזיבת חדר?
קבלת החדר החל מהשעה 14:00, פינוי עד השעה 12:00.

איזה תפריט מוגש במלון?
במלון תפריט חלבי דגים כשר ועשיר המותאם במיוחד לנשים לאחר לידה.
תפריט טבעוני, תפריט ללא גלוטן, לקטוז או סוכר זמינים על פי בקשה, אנא עדכני את הקבלה מראש.
כמו כן במלון לובי מפנק לאירוח בני משפחה וחברים באווירה רגועה ונעימה.

האם יש החזר כספי מקופות החולים?
כן,אנא פני לקופת החולים שלך לברור זכאות להחזר.

לאילו הטבות אני זכאית כאורחת המלון?

יש לי שאלות נוספות. למי לפנות?
אנא אל תהססי להתקשר אלינו :03-7770000 לכל שאלה או בקשה ואנו נשמח לעמוד לרשותך.

האם קיים הסדר חנייה במלון?
בהחלט, למלון הסדר חניה במחיר מוזל לאורחי המלון. אנא בררי מול הקבלה בהגיעך למלון.

במידה וילדתי בבית חולים אחר האם המקדמה תוחזר לי?
כן, המקדמה תוחזר במלואה. עליך להציג אישור לידה מבית חולים אחר.

במידה וילדתי בבית חולים אחר האם אוכל להגיע למלון?
כן. ניתן לעבור למלון מבתי חולים אחרים.