שאלות ותשובות

מה עלי לעשות כשהתקבלתי לחדר לידה?
עליך להודיע למלון על קבלתך לחדר לידה ופעם נוספת לאחר הלידה על מנת לעדכן סוג ושעת לידה. במידה ולא תודיעי לא נוכל להתחייב לחדר.

איך אדע לאיזה תאריך להזמין חדר?
התאריך הינו תאריך לידה משוער ולכן קיימת סטייה של שבועיים קדימה ואחורה, אנו לוקחים זאת בחשבון ונערכים בהתאם.
כדי להבטיח חדר, עליך לשלם דמי רישום בסך 250 ש"ח ולבצע הזמנה עד 60 יום לפני מועד הלידה המשוער .
המלון שומר לעצמו הזכות להפסיק לקבל הזמנות בטוחות בהתאם לתפוסת חדרי המלון וללא הודעה מראש.

מהו הנוהל במידה ואני מבטלת את ההזמנה?
המקדמה תוחזר במלואה במידה וסיבת הביטול הנה סיבה רפואית של היולדת.

היכן ישהה התינוק?
התינוק עובר איתך לתינוקייה של המלון המאוישת 24 שעות ביממה ע"י צוות רפואי של בית החולים "ליס". התינוק יכול לשהות בחדרך או בתינוקיה לשיקולך.

מי אחראי בתינוקייה על הילודים?
הצוות הרפואי של "ליס" - איכילוב (הכולל אחיות ורופא ילודים.) צוות האחיות פועל 24 שעות ביממה בתינוקייה.

אילו הדרכות מתקיימות במלון והאם הן בתשלום?
במלון מתקיימות מגוון הדרכות על בסיס יומיומי כגון: הנקה, טיפול בתינוק ושחרור הביתה, בטיחות ועזרה ראשונה, רחצה וכ"ו. אין תשלום נוסף עבור ההדרכות .

האם עלי להביא ציוד ובגדים ליילוד?
המלון מספק את כל הציוד הנדרש לתינוק במהלך שהייתכם. עליכם להצטייד בסל קל ובגדים ליום השחרור.

ילדתי, מתי אני יכולה לעבור למלון?
המעבר מותנה ב-
  • סוג הלידה:
    לידה רגילה – מעבר למלון לאחר מינימום 8 שעות.
    לידה קיסרית- מעבר למלון לאחר מינימום 24 שעות.
  • שעת הלידה.
  • אישור רפואי של צוות בית החולים.
יש להודיע על רצונכם לעבור למלון ולדאוג לקבלת אישורים רפואיים ליולדת ולתינוק עד שעה 11:00 ביום המעבר למלון.
במידה ולא תקבלי אישורים עד שעה 11:00 לא נוכל להתחייב לחדר .

מה עלי לעשות כדי לעבור למלון לאחר הלידה?
עליך להודיע לצוות האחיות שאת מעוניינת לעבור למלון ולקבל מהם את כל האישורים הנדרשים לכך.

מה שעות קבלה ועזיבת חדר?
קבלת החדר החל מהשעה 14:00, פינוי עד השעה 12:00.

איזה תפריט מוגש במלון?
במלון תפריט חלבי דגים כשר ועשיר המותאם במיוחד לנשים לאחר לידה.
תפריט טבעוני, תפריט ללא גלוטן, לקטוז או סוכר זמינים על פי בקשה, אנא עדכני את הקבלה מראש.
כמו כן במלון לובי מפנק לאירוח בני משפחה וחברים באווירה רגועה ונעימה.

האם יש החזר כספי מקופות החולים?
אנא פני לקופת החולים שלך לברור זכאות להחזר.

לאילו הטבות אני זכאית כאורחת המלון?

יש לי שאלות נוספות. למי לפנות?
אנא אל תהססי להתקשר אלינו :03-7770000 לכל שאלה או בקשה ואנו נשמח לעמוד לרשותך.

האם קיים הסדר חנייה במלון?
בהחלט, למלון הסדר חניה במחיר מוזל לאורחי המלון. אנא בררי מול הקבלה בהגיעך למלון.